Arocs
W transporcie budowlanym jak w domu.
Arocs to wytrzymała, mocna i wydajna ciężarówka. Nawet w trudnych warunkach.
Highlights
Twój silny partner w transporcie budowlanym.
W branży budowlanej liczy się niezawodność: Dlatego Twój Arocs jest solidnie skonstruowany i funkcjonalny w każdym szczególe. I to przy zachowaniu wysokiej wydajności i bezpieczeństwa. Różnorodne możliwości wyposażenia, inteligentne systemy wspomagające kierowcę i funkcje, takie jak Hydraulic Auxiliary Drive, przygotują Cię do codziennej pracy.
- Wytrzymała
- Mocna
- Bezpieczna
W terenie lub na drodze: na Arocsie możesz polegać. Wysoki prześwit podłużny i duży kąt natarcia i zejścia oraz elementy ochronne, takie jak trzyczęściowy zderzak ze stalowymi narożnikami, elastyczne wejście wahliwe lub kratki ochronne reflektorów, zapewniają wytrzymałość, której potrzebujesz do swoich zadań.
Jeśli potrzebujesz dodatkowej trakcji, do dyspozycji jest Hydraulic Auxiliary Drive: z ciśnieniem hydraulicznym do 450 barów na osi przedniej, bez konieczności rezygnacji z dużej ładowności i optymalnego układu napędowego.
Dzięki innowacyjnym systemom wspomagającym kierowcę jesteś bezpieczny w trasie. Dzięki temu możesz wcześnie rozpoznawać zagrożenia, odpowiednio wcześnie hamować i zachować kontrolę nad sytuacją na drodze.
Wytrzymałość
Stworzona na plac budowy.
Solidna
Większa trakcja za naciśnięciem przycisku: Hydraulic Auxiliary Drive (HAD) zapewnia ciśnienie hydrauliczne do 450 barów na osi przedniej. Pompa wysokociśnieniowa przy silniku przekazuje ciśnienie, generując w ten sposób do 40 kW dodatkowej energii napędowej na koło przednie. Pozwala to bez wysiłku pokonywać wzniesienia i zapewnia dodatkową trakcję, gdy jest ona potrzebna.
Wydajność w najtrudniejszych warunkach.
Niezależnie od tego, czy chodzi o wytrzymałe zawieszenie stalowe, czy o połączenie zawieszenia stalowego i zawieszenia pneumatycznego – Arocsa można dostosować do Twoich wymagań. Dwa specjalnie zaprojektowane warianty układu jezdnego zapewniają optymalne osiągi na placu budowy lub na drodze. Dzięki podwoziom z napędem na wszystkie koła od 4x4 do 8x8 i dużemu prześwitowi podłużnemu możesz pewnie poruszać się po drogach nawet w trudnym terenie. Aby bezpiecznie transportować ekstremalne ładunki również pod górę i z góry, dostępne jest sprzęgło hydrauliczne jako niezużywający się system ruszania i hamowania.
OM 471
Oszczędność podczas jazdy
Mocna i wydajna jednocześnie: Dzięki silnikowi OM 471 3. generacji i układowi sterowania pracą skrzyni biegów PowerShift Advanced możesz dynamicznie ruszać i precyzyjnie manewrować swoją ciężarówką. Udoskonalenia wewnątrz silnika pozwalają zaoszczędzić pieniądze przy każdym przejeździe – nawet o 4% mniej paliwa w porównaniu z poprzednią generacją silników.
Komfort i design
Twoje atrakcyjne miejsce pracy.
Twoja praca jest ciężka. Twoje komfortowe miejsce pracy. Przemyślane funkcje i różnorodne możliwości wyposażenia wspierają Cię w codziennej pracy.
Dzięki różnorodnym wariantom kabin kierowcy Arocs dostosowuje się do Twoich wymagań w transporcie budowlanym: wybierz kompaktową kabinę kierowcy typu S, przestronną kabinę kierowcy typu M z dodatkowym schowkiem i opcjonalną leżanką lub kabinę kierowcy typu L zapewniającą wysoki komfort snu i odpoczynku. Wszystkie warianty są zaprojektowane do eksploatacji na placach budowy, oferują dobrą widoczność i ergonomiczne elementy obsługi.
Amortyzowany pneumatycznie fotel kierowcy można ustawić w wielu pozycjach. Dzięki temu pozostaje wygodny nawet podczas długich dni pracy. Jeszcze większy komfort siedzenia zapewnia opcjonalny komfortowy fotel amortyzowany lub klimatyzowany fotel amortyzowany ze zintegrowanymi dodatkami, takimi jak ogrzewanie fotela. Wytrzymałe pokrowce są łatwe w czyszczeniu i mają długą żywotność.
W Arocsie masz swoją codzienną pracę pod kontrolą: Dostępne od wewnątrz i z zewnątrz schowki zapewniają dużo miejsca, nawet na nieporęczne przedmioty. Opcjonalne przesuwane miseczki na drobiazgi pomogą utrzymać porządek w miejscu pracy. Oprócz lodówki lub dodatkowego siedzenia środkowego masz kilka możliwości dostosowania swojego Arocsa do swoich życzeń.
Model specjalny Arocs Extent
Twarde nadwozie. Komfortowe wnętrze.
Arocs Extent. Tylko na rynek europejski – limitowany do 100 sztuk. Charakterystyczny przód, ozdobiony ekskluzywnym elementem ozdobnym lakierowanym w kolorze szarym matowym. Dopełnieniem jest idealnie dopasowana okleina foliowa, ekskluzywne detale i dodatkowe reflektory LED w osłonie przeciwsłonecznej – wyraz siły i elegancji w połączeniu z innowacyjnym Multimedia Cockpit Interactive 2. Arocs Extent: stworzony, aby robić wrażenie. Zaprojektowany z myślą o wydajności w transporcie budowlanym.
- Nadwozie
- Wnętrze
- Szczegóły nadwozia
- Osłony osi i nakrętek kół ze stali nierdzewnej
- Tabliczka znamionowa w kolorze ciemnego chromu
- Understated Statement-Piece
- Więcej znaczy więcej.
Bezpieczeństwo
Uważni pomocnicy na pokładzie.
Na placu budowy i w drodze do niego: Dzięki innowacyjnym systemom wspomagającym kierowcę jesteś bezpieczny w trasie. Dzięki temu możesz wcześnie rozpoznawać zagrożenia, odpowiednio wcześnie hamować i zachować kontrolę nad sytuacją na drodze.
Bezpieczeństwo po obu stronach w standardzie: Active Sideguard Assist najnowszej generacji oferuje jeszcze lepsze wsparcie podczas zmiany pasa ruchu, wyprzedzania i skręcania w sytuacjach ograniczonej widoczności.
Zachowuje kontrolę: Front Guard Assist może monitorować obszar przed pojazdem i wspomagać kierowcę sygnałami ostrzegawczymi w przypadku możliwych zagrożeń – dla bezpieczniejszego ruszania, manewrowania i skręcania.
Dzięki systemowi kamery cofania widzisz, co dzieje się za Twoją ciężarówką. Gdy tylko włączysz bieg wsteczny, system włączy się automatycznie. Dzięki temu możesz precyzyjniej manewrować i bezpieczniej pracować.
Doradztwo i usługi
Serwis w pakiecie.
Dzięki temu Twoja ciężarówka pozostanie dłużej tam, gdzie zarabia pieniądze: na drodze. Indywidualne umowy serwisowe, gęsta sieć warsztatów i dostępny przez całą dobę serwis Mercedes‑Benz Trucks Service24h pozwalają maksymalnie skrócić czasy przestojów. Podczas serwisowania – a nawet w rzadkich przypadkach awarii.
Mercedes‑Benz Trucks ServiceContracts
Więcej w pakiecie dla długotrwałego użytku.
Dzięki Mercedes‑Benz Trucks Complete Twoja ciężarówka jest opłacalna w trasie. I to do 96 miesięcy lub 1 miliona km przebiegu całkowitego. Kompletny pakiet serwisowy obejmuje przeglądy, naprawy, wymianę części eksploatacyjnych i wiele więcej.
Usługi cyfrowe
Pozwól sobie na odrobinę cyfrowej pomocy w zarządzaniu pojazdami, aby zwiększyć dochodowość procesów związanych z Twoimi samochodami ciężarowymi: dzięki inteligentnym usługom, takim jak Mercedes‑Benz Trucks Uptime, Fleetboard, TruckLive oraz portalowi dla klientów My TruckPoint for Mercedes‑Benz Trucks. Korzystaj z lepszego planowania przeglądów, krótszych wizyt w warsztacie, większej przejrzystości w trasie – lub dynamicznego planowania trasy na podstawie danych o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym. Nawiasem mówiąc: Nasz serwis Mercedes‑Benz Trucks Service24h zapewnia jeszcze szybszą pomoc w razie awarii, jeśli ma dostęp do cyfrowych danych Twojej ciężarówki.
Usługi cyfrowe.
Fleetboard
Dzięki Fleetboard zwiększysz wydajność swojej floty i zmniejszysz koszty oraz zużycie. Narzędzie do zarządzania flotą dostarcza dane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu w codziennym transporcie możesz prowadzić swoją ciężarówkę w sposób szczególnie ekologiczny i oszczędzający paliwo. Nawet jeśli Twoja ciężarówka jest już bardzo ekonomiczna, dzięki usłudze analizy eksploatacji Fleetboard można jeszcze bardziej zmniejszyć zużycie paliwa. Na podstawie szczegółowej oceny indywidualnego stylu jazdy Twoich kierowców generowane są ważne informacje i zalecenia dotyczące jazdy, które prowadzą do poprawy stylu jazdy i związanej z tym efektywności zużycia paliwa.
Mercedes‑Benz Trucks Uptime
Mercedes‑Benz Trucks Uptime sprawdza podczas uruchamiania status wielu systemów Twojej ciężarówki. W razie wykrycia krytycznego stanu może wysłać predykcyjne wskazówki dotyczące napraw i serwisowania. Dzięki temu możesz szybciej reagować i w miarę możliwości unikać przewidywalnych awarii. Pozwala to skrócić czasy przestoju. I zmniejszyć związane z tym koszty.
My TruckPoint for Mercedes‑Benz Trucks i TruckLive
Zarządzaj swoimi pojazdami oraz powiązanymi umowami i informacjami: Zrobisz to w prosty sposób za pomocą My TruckPoint for Mercedes‑Benz Trucks, cyfrowego portalu dla klientów. Możesz tutaj również zarejestrować swoją ciężarówkę i otrzymać trzy lata bezpłatnego dostępu do TruckLive. Po upływie bezpłatnego 36-miesięcznego okresu możesz wykupić TruckLive jako płatną usługę. Dopóki jesteś klientem płatnych usług Fleetboard lub umów serwisowych Mercedes‑Benz Trucks, usługa TruckLive pozostaje bezpłatna również po okresie 36 miesięcy.
Usługa TruckLive to Twój wstęp do naszego świata usług cyfrowych. Umożliwia ona dynamiczne prowadzenie do celu. Dodatkowo oferuje przydatne funkcje, takie jak efektywne zarządzanie przeglądami oraz wiele innych, specyficznych usług, które są dostępne od razu.
- Ulepszone zarządzanie przeglądami dzięki aktualnym prognozom okresów międzyprzeglądowych
- Komunikaty o zdarzeniach dotyczące koniecznych działań naprawczych
- Przejrzystość stanu pojazdu, od zużycia hamulców po ciśnienie w oponach
- Krótszy czas jazdy i lepsze możliwości planowania dzięki danym o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym w nawigacji pojazdu
- Cyfrowo i bezpłatnie: Umowy dotyczące My TruckPoint for Mercedes‑Benz Trucks i aktywacja TruckLive dla Twoich pojazdów1,2
- Zgłoś jako zarejestrowany klient awarię bezpośrednio online poprzez My TruckPoint for Mercedes‑Benz Trucks
1 Po upływie bezpłatnego 36-miesięcznego okresu możesz wykupić TruckLive jako płatną usługę. Dopóki jesteś klientem płatnych usług Fleetboard (Fleetboard Paid Services) lub umów serwisowych Mercedes‑Benz Trucks, usługa TruckLive pozostaje dla Ciebie bezpłatna również po okresie 36 miesięcy.
2 O ile Twoje pojazdy spełniają wymagania techniczne TruckLive.
Usługi finansowania
Idealnie dopasowane rozwiązania.
Indywidualnie dopasowane usługi finansowania Daimler Truck Financial Services: Daimler Truck Financial Services oferują indywidualne rozwiązania dostosowane do Twojej ciężarówki i firmy – niezależnie od tego, czy chcesz tylko korzystać z pojazdu, czy nabyć go na własność.5
Gwarancja
Gwarancja obejmująca wiele przypadków.
Oprócz 12-miesięcznej gwarancji na cały pojazd przy nieograniczonym przebiegu, rozszerzona gwarancja Mercedes‑Benz Trucks na 36 miesięcy obejmuje części układu napędowego. Dotyczy ona grup części w obszarze silnika, skrzyni biegów, wału przegubowego (wałów przegubowych) i osi napędowej (osi napędowych) w zależności od rodzaju eksploatacji do maks. 450 000 km.
Dane techniczne
Arocs w szczegółach.
Odpowiednia ciężarówka do Twoich zadań. Dowiedz się więcej o szczegółach technicznych Arocsa.
Dane techniczne
Arocs w szczegółach.
Dane o osiągach silników
1 W przypadku wzorów konstrukcyjnych 963 4x2 i 6x2, skrzynie ładunkowe i ciągniki siodłowe.
2 W przypadku 2. generacji silnika OM 471 (M5B) tylko w połączeniu z wersją silnika Euro V (M5Y) lub wersją silnika Euro IV (M5X).
Warianty kabin kierowcy
Kabina kierowcy typu L BigSpace
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2500 mm |
Długość zewnętrzna |
2300 mm |
Wysokość wnętrza przy płaskiej podłodze |
1990 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1910 mm |
Kabina kierowcy typu L StreamSpace
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2500 mm |
Długość zewnętrzna |
2300 mm |
Wysokość wnętrza przy płaskiej podłodze |
1970 mm |
Wysokość wnętrza przed siedzeniami |
1830 mm |
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2300 mm |
Długość zewnętrzna |
2300 mm |
Wysokość wnętrza pomiędzy siedzeniami |
1785 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1840 mm |
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2300 mm |
Długość zewnętrzna |
2300 mm |
Wysokość wnętrza pomiędzy siedzeniami |
1635 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1840 mm |
Kabina kierowcy typu L ClassicSpace
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2300 mm |
Długość zewnętrzna |
2300 mm |
Wysokość wnętrza pomiędzy siedzeniami |
1460 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1590 mm |
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2300 mm |
Długość zewnętrzna |
2300 mm |
Wysokość wnętrza pomiędzy siedzeniami |
1310 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1590 mm |
Kabina kierowcy typu L Low Roof
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2300 mm |
Długość zewnętrzna |
2300 mm |
Wysokość wnętrza na tunelu silnika |
1360 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1490 mm |
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2300 mm |
Długość zewnętrzna |
2300 mm |
Wysokość wnętrza na tunelu silnika |
1210 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1490 mm |
Kabina kierowcy typu M ClassicSpace
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2300 mm |
Długość zewnętrzna |
2000 mm |
Wysokość wnętrza na tunelu silnika |
1460 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1600 mm |
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2300 mm |
Długość zewnętrzna |
2000 mm |
Wysokość wnętrza na tunelu silnika |
1310 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1600 mm |
Kabina kierowcy typu M Low Roof
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2300 mm |
Długość zewnętrzna |
2000 mm |
Wysokość wnętrza na tunelu silnika |
1360 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1490 mm |
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2300 mm |
Długość zewnętrzna |
2000 mm |
Wysokość wnętrza na tunelu silnika |
1210 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1490 mm |
Kabina kierowcy typu M CompactSpace
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2300 mm |
Długość zewnętrzna |
2000 mm |
Wysokość wnętrza na tunelu silnika |
1215 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1400 mm |
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2300 mm |
Długość zewnętrzna |
2000 mm |
Wysokość wnętrza na tunelu silnika |
1065 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1400 mm |
Kabina kierowcy typu S ClassicSpace
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2300 mm |
Długość zewnętrzna |
1700 mm |
Wysokość wnętrza na tunelu silnika |
1460 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1600 mm |
Ogólne dane techniczne
Szerokość zewnętrzna |
2300 mm |
Długość zewnętrzna |
1700 mm |
Wysokość wnętrza na tunelu silnika |
1310 mm |
Wysokość wnętrza przed fotelami |
1600 mm |
Konfiguracje osi Arocsa.
Twoje życzenia są tutaj najważniejsze: Nie chcesz żadnych kompromisów? A może szukasz rozwiązania, które obejmie kilka obszarów zastosowania? Pojazdy 2-, 3- lub 4-osiowe – Mercedes‑Benz Trucks oferuje szeroką paletę możliwości łączenia. Dostosowane do Twoich potrzeb.
4×2
Pojazd 2-osiowy z napędzaną osią tylną i blokadą mechanizmu różnicowego. Opcjonalnie dostępny z Hydraulic Auxiliary Drive (HAD).
4×4
Pojazd 2-osiowy z napędem na wszystkie koła, dołączanym lub stałym; wraz z blokadami międzyosiowymi i blokadami poprzecznymi mechanizmu różnicowego.
6×2 / 4 oś wleczona
Pojazd 3-osiowy z napędzaną osią tylną z blokadą mechanizmu różnicowego oraz drugą osią tylną jako kierowana oś wleczona. Opcjonalnie dostępny z Hydraulic Auxiliary Drive (HAD).
6×2 oś wleczona z ogumieniem pojedynczym
Pojazd 3-osiowy z napędzaną osią tylną z blokadą mechanizmu różnicowego oraz sztywną osią wleczoną z ogumieniem pojedynczym. Opcjonalnie dostępny z Hydraulic Auxiliary Drive (HAD).
6×2 DNA
Pojazd 3-osiowy z napędzaną osią tylną z blokadą mechanizmu różnicowego oraz osią wleczoną z ogumieniem podwójnym. Opcjonalnie dostępny z Hydraulic Auxiliary Drive (HAD).
6×4
Pojazd 3-osiowy z dwiema napędzanymi osiami tylnymi, z blokadą międzyosiową i dwiema blokadami poprzecznymi mechanizmu różnicowego. Opcjonalnie dostępny z Hydraulic Auxiliary Drive (HAD).
6×6
Pojazd 3-osiowy z napędem na wszystkie koła (dołączanym lub stałym) wraz z blokadą międzyosiową i trzema blokadami poprzecznymi.
8×2 / 4 oś wleczona z ogumieniem pojedynczym
Pojazd 4-osiowy z napędzaną osią tylną z blokadą mechanizmu różnicowego, dwiema kierowanymi osiami przednimi oraz sztywną osią wleczoną.
8×4 oś wleczona z ogumieniem pojedynczym
Pojazd 4-osiowy z dwiema napędzanymi osiami tylnymi, z blokadą międzyosiową i dwiema blokadami poprzecznymi, kierowaną osią przednią oraz kierowaną osią wleczoną.
8×4 / 4
Pojazd 4-osiowy z dwiema napędzanymi osiami tylnymi, z blokadą międzyosiową i dwiema blokadami poprzecznymi oraz dwiema kierowanymi osiami przednimi.
8×6 / 4
Pojazd 4-osiowy z dwiema napędzanymi osiami tylnymi, z blokadą międzyosiową i trzema blokadami poprzecznymi oraz dwiema kierowanymi osiami przednimi, przy czym pierwsza oś przednia jest napędzana, opcjonalnie dołączana lub stała.
8×8 / 4
Pojazd 4-osiowy ze stałym napędem na wszystkie koła i dwiema kierowanymi osiami przednimi, z blokadami międzyosiowymi i czterema blokadami poprzecznymi.
To również może Cię zainteresować:
Więcej niż ciężarówka
Twoja indywidualna ciężarówka
U Twego boku
Ilustracje i teksty mogą zawierać wyposażenie dodatkowe oraz akcesoria nienależące do standardowego zakresu dostawy. Prezentowane ilustracje są jedynie przykładowe i nie muszą odzwierciedlać rzeczywistego stanu oryginalnych pojazdów. Wygląd oryginalnych pojazdów może różnić się od przedstawionego na tych ilustracjach. Prawo do zmian zastrzeżone. Ilustracje i teksty mogą również zawierać typy, usługi wsparcia, usługi i produkty niedostępne w ofercie w niektórych krajach.
1 W porównaniu z modelami bez Predictive Powertrain Control.
2 Systemy wspomagające kierowcę mogą jedynie wspomagać kierowcę. Odpowiedzialność za bezpieczne prowadzenie pojazdu zawsze w pełnym zakresie spoczywa na kierowcy.
3 Wyposażenie standardowe w UE.
4 Wyposażenie dodatkowe S2J umożliwia systemowe wyłączenie opcji dezaktywacji systemów hamowania awaryjnego Active Brake Assist 6.
5 Produkty Daimler Truck Financial Services nie są dostępne we wszystkich krajach. Dostępność na danym rynku można sprawdzić u dealera.